maanantai 3. kesäkuuta 2013

Västäräkin saarna

Olin viime viikolla hyvin hermostunut ja stressaantunut töihin liittyvissä asioissa. Jännitin kovasti, miten käy ja hyvä että pystyin töitä tekemään...

Töissä minulla on ollut "ystävä", pieni västäräkkiemo, joka käy minua päivittäin tervehtimässä istumalla (eikun seisomalla) kannon päällä. Näen sen ikkunasta töitä tehdessä, paitsi silloin, kun olen toisessa huoneessa. Se huone sijaitsee nurkassa ja västäräkki ei käy koskaan siellä.

Joten, kun eräänä päivänä odotin hermostuneena tärkeää tietoa, tuli västäräkki tervehtimään minua tuohon "nurkkahuoneeseen". Minusta se oli aikamoinen ihme, koska en ollut nähnyt sitä koskaan, enkä nähnyt sitä sen jälkeen. Aivan kuin se olisi sanonut minulle:" Älä huolehdi! Jos kerta Jumala pitää minustakin huolen, niin eiköhän se sinustakin pidä."

Se pieni "saarna" pelasti päiväni ja helpotti oloani kummasti ja turhaanhan minä hermoilin, asiat todellakin selvisivät ja kaikki on nyt hyvin. :)

Siunausta päivääsi ja lämmintä kesän jatkoa!

1 kommentti: