sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Hyvää uutta vuotta!

Ja hei pitkästä aikaa... Vuosikin on jo vaihtunut ja joulutoivotukset jäi tekemättä, mutta toiv. olemme kaikki  porskutelleet hyvin elämässä eteenpäin. Ja kiitos positiivisesta palautteesta, jota olen saanut teiltä, blogilukijani! Olen hyvin otettu siitä. :)

Mitä vuosi tuo tullessaan, sitä ei tiedä kukaan muu kuin Taivaan Iskä, mut odotan sitä innolla, koska Iskällä on meille vain parasta tarjolla (me itse vaan ei aina tahdota sitä parasta ottaa vastaan).
Tänä aamuna ajattelin, kun laitoin itseäni valmiiksi jumalanpalvelusta varten, että Jumala on luonut meistä jokaisesta hyvin kauniita (juuri sennäköisiä, miksikä Isä on meidät halunnut tehdä) eli luonnonkauniita, mutta ihminen itse tuppaa pilaamaan sen oman kauneutensa elämän valinnoilla, kuten ruokavaliolla (minä: liikaa suklaata jouluna), vähäisellä liikunnalla (minä: äh, takkatulen loimussa on paljon mukavampi löhötä), kauneusleikkauksilla (minä: kylhän sitä periaatteessa tuosta voisi vähän ottaa pois ja tuonne lisätä), jne.... Sekä tietysti tärkeimpänä: ilottomuudella, kuinka moni hapannaama näyttää kauniilta? Ja kuinka moni lapsi näyttää rumalta? Ai että, tänäänkin näin seurakunnassa monia ihania luonnonkauniita lapsia, joita ei ole kukaan (vielä) päässyt pilaamaan ja monia luonnonkauniita ihmisiä, jotka ovat onnistuneet pitämään itsensä "puhtaana" (enkä nyt tarkoita sitä, että naama olisi ollut vastapestyn näköinen, tms.).

Hyväksykäämme itsemme juuri sellaisina kuin olemme ja toisemme myös! :)

Siunattua vuotta 2013! Toivottavasti saan ilahduttaa (mieluummin kuin vihastuttaa) sinua mahd. usein myös tänä vuonna...

1 kommentti:

  1. Anonyymi31.1.13

    Olen viime aikoina ajatellut juuri samaa,että kaikki lapset on kauniita.Mihin se häviää aikuisilla monesti?Elämäntavat,katkeruus jne?Vanhakin voi olla kaunis..Anne

    VastaaPoista