lauantai 24. tammikuuta 2015

Siunattua ja armontäyteistä vuotta 2015

Vuosi on taas vaihtunut ja suurin osa tehdyistä lupauksista on jo unohtuneet tai rikottu. Onneksi Jumala ei riko tai unohda lupauksiaan ja ne ovat aina voimassa. Niihin tuhansiin lupauksiin voit tutustua Raamatun kautta.

Tässä on esimerkiksi muutamia (Raamattu kansalle-käännöksen mukaan):

"Kaiken, mitä tahansa anotte rukouksessa uskoen, te saatte." Matt. 21:22

"Hän huutaa minua avukseen, ja minä vastaan hänelle. Minä olen hänen kanssaan ahdistuksessa. Minä vapautan hänet ja kunnioitan häntä." Psalmi 91:15

"Herra vie asiani päätökseen. Herra, sinun armosi pysyy ikuisesti. Älä jätä kesken kättesi työtä!" Psalmi 138:8

"Niinpä minä sanon teille: Anokaa, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan." Luuk. 11:9-10



Siunattua tätä vuotta ja siunausta päivääsi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti